Sidor

4 oktober 2010

Nu är jag tillbaka...

Efter en tids uppehåll är jag nu tillbaka igen. Symaskinen är lagad, måndagkvällarna inbokade, nu blir det pyssla av.

När jag var ute och surfade hittade jag den här sidan. Nu är jag besatt av vimplar. Egentligen började det redan i somras men nu är besattheten ett faktum. Passande nog har det varit några jubileum som skulle firas vilket resulterade i följande...

Tårtan är en chokladtårta med kola-svartvinbär-björnbärsfyllning...smaskigt.

Här är ett födelsedagskort till en liten kille som fyller 1 år. Jag har tyvärr råkat använda den delen av arket som tillverkaren stod på men om jag inte minns helt fel är äpplet och halvcirklarna urklippta från ett ark från Sassafras.
Nu måste jag få ner kortet i ett kuvert och gå till brevlådan eftersom att lillkillen fyller år imorgon : )

1 kommentar:

  1. Your cake bunting looks gorgeous. I'm so pleased you were inspired to make some of your own. Great job!

    SvaraRadera