Sidor

17 juni 2011

Mysteriet med skötväskan


Innan lilla p föddes sydde jag en skötväskan. Den har fungerat mycket bra men började nu bli väldigt sliten. Dessutom har jag upptäckt att det är bättre med flera små väskor till olika saker än en stor där man får leta... Därför sydde jag en ny väska och en matchande liten skötväska med skötunderlägg(? Vad heter det egentligen) Vi åkte på semester och jag var verkligen super nöjd med hur allt fungerade i praktiken. Men så tappade vi den lilla väskan :( Det är så himla märkligt. Vi hade kommit hem och var ute och gick och den måste ha trillat ur vagnen. När vi upptäckte det gick vi tillbaka och letade men den var borta. Jag undrar så vem som har tagit den? Hoppas de tycker att den är bra i alla fall. Jag har nu sytt en ny och om man ska försöka se något positivt med detta så fotade jag den här gången så snart kommer det att dyka upp en fin beskrivning. Då kan folk göra sina egna och slipper ta från mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar